Osto- ja toimitusehdot

Stick.fi haluaa varmistaa, että kaikki asiakkaat ovat tyytyväisiä ostosten tekoon verkkosivustollamme. Jos sinulla on kysymyksiä soveltamistamme ehdoista, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Lutikoiden torjuntatuotteille on myös erityisehtoja, joiden tarkoituksena on ehkäistä lutikoiden leviämistä. Lue lutikoiden erityisehdot.

Toimitusehdot

Koko tilauksen lopulliset toimituskustannukset käyvät aina ilmi kassalla ennen oston suorittamista.

Normaali toimitusaika on noin 3 työpäivää varastossa oleville tuotteille (varastotilanne käy ilmi kassalla). Huippusesongin aikaan sekä varastossa olevien tuotteiden että muiden tuotteiden toimitus saattaa kestää normaalia kauemmin.

Toimitamme vain Suomeen (pois lukien Ahvenanmaa). Lähetämme tilaukset Budbee, Bringin ja UPS: n kautta. Emme ota taloudellista vastuuta mahdollisista kuljetusyrityksestä riippuvista viivästyksistä.

Seuraavat asiat on hyvä pitää mielessä:

  • Sinun vastuullasi on varmistaa, että toimitusta varten antamasi tiedot, joita voidaan käyttää myös ilmoitustarkoituksiin, ovat oikein. Jos toimitus epäonnistuu asiakkaan antamien puutteellisten tietojen vuoksi, perimme 30 euron suuruisen maksun. 
  • Jos havaitset paketin vahingoittuneen, sinun tulee ilmoittaa asiasta välittömästi postitoimistoon tai kuljetusyritykselle ja tehdä vahinkoilmoitus. Älä nouda vahingoittunutta pakettia!
  • Jos et havaitse vahinkoa ennen paketin avaamista ja vahinko on sen tyyppinen, että sen voidaan olettaa johtuvan postin tai kuljetusyrityksen käsittelystä, sinun tulee ottaa postiin/kuljetusyritykseen yhteyttä ja tehdä vahinkoilmoitus.
  • Jos mahdollista riita-asiaa postin tai kuljetusyhtiön kanssa ei voida ratkaista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua. 
  • Huomaa, että toimitusta valittuun noutopisteeseen ei voida taata.
  • Jos olet tilannut tuotteen etkä käy noutamassa lähetystä ennen sen palauttamista meille (paketeille ja kirjeille n. 7 päivää), veloitamme noutamatta jätetystä paketista maksun, jonka suuruus on korkeintaan 30 euroa. Maksu kattaa meille koituvat kulut kuljetuksesta ja tuotteiden käsittelystä.

Peruutusoikeus/reklamaatio

Noudatamme etäsopimuksista annettua lakia Ruotsin kuluttajaviraston suositusten mukaan. Etäsopimuslain mukaan sinulla on oikeus palauttaa tilatut virheettömät tuotteet ilman syyn mainitsemista. Ilmoitus palautuksesta tulee jättää niin pian kuin mahdollista, kuitenkin viimeistään neljätoista (14) päivää tavaran vastaanottamisesta. Sinun tulee maksaa itse palautuskulut, jos päätät hyödyntää peruutusoikeutta. Oston peruuttamisen yhteydessä on tärkeää, että ilmoitat asiasta asiakaspalvelulle ennen tuotteen lähettämistä takaisin, niin että me voimme auttaa sinua, antaa oikeat palautusohjeet ja valmistautua vastaanottamaan tuotteet.

Alennushintaiseen pakettiin tai monipakkaukseen kuuluvien tuotteiden palautuksen yhteydessä tuotteiden hinta hyvitetään, mutta summan laskemisessa huomioidaan se, että muiden pakettiin kuuluvien tuotteiden hinta muutetaan normaalihinnaksi eli pakettialennus poistetaan.

Annamme ostetuille tuotteille aina takuun (1 vuosi). Jos voidaan osoittaa, että tuotteessa on valmistusvirhe, ostaja saa uuden tuotteen tai virhe korjataan esimerkiksi uusien osien avulla. Takuu ei kuitenkaan kata kulumisesta aiheutuneita vaurioita. Reklamaatiotapauksissa ilmoita asiasta aina asiakaspalvelulle, niin että me voimme laittaa reklamaatiotapauksen vireille.

Emme valitettavasti voi taata, että tuotteemme torjuvat aina menestyksekkäästi haittaeläimiä. Tämä johtuu siitä, että haittaeläinten määrä, ravinnon määrä ja muut tekijät voivat vaikuttaa lopputulokseen. Nämä tekijät ovat hallintamme ulkopuolella. Emme sen vuoksi voi korvata käyttöön otettuja tuotteita, jos syyksi mainitaan se, että niiden ei ole katsottu olevan tehokkaita tai sopivan käyttötarkoitukseen.

Maksu

Tutustu Klarnan ehtoihin. Ne näytetään myös kassalla.

Henkilökohtaiset tiedot

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain voimassa olevien määräysten mukaisesti. GDPR: tutustu Integritetspolicy

Tekstiviesti-ilmoitus

Kassalla ilmoittamaasi puhelinnumeroa saatetaan käyttää toimitusta koskevien tekstiviesti-ilmoitusten lähettämiseen tai muuhun tilaustasi koskevaan viestintään.

Riita

Mahdolliset riita-asiat ratkaistaan ensisijaisesti asiakaspalvelun kanssa keskustelemalla. Noudatamme Ruotsin valituslautakunnan (Allmänna Reklamationsnämndens) suosituksia ja viittaamme lisäksi EU-komission riidanratkaisutyökaluihin verkossa.

 


Lutikkatuotteiden erityisehdot

Lutikoiden hävittäminen on kallista ja vaikeaa. Lutikat voivat levitä asiakkaan meille palauttamien lähetysten mukana toimipaikkoihimme tai pahimmassa tapauksessa muiden asiakkaiden luokse. Sen vuoksi emme voi vastaanottaa lutikkatuotteita sisältävää pakettia, joka on ollut loppuasiakkaan luona. Tämä vaikuttaa mahdollisuuksiimme vastaanottaa palautuksia sekä käsitellä reklamaatioita.

Erityisehdot koskevat seuraavia lutikkatuotteita:

Tämä koskee myös kaikkia muita tuotteita, jos asiakas tietää, että paikassa, jossa lähetystä/pakettia tai tuotteita on käsitelty, on lutikoita.

Palautukset

Emme voi vastaanottaa mainittujen tuotteiden palautuksia sen jälkeen, kun asiakas on noutanut ne. Tämä johtuu lutikoiden leviämisriskistä.

Reklamaatiot

Reklamaatiotapauksissa ilmoita asiasta aina asiakaspalvelulle, niin että me voimme laittaa reklamaatiotapauksen vireille. Älä lähetä meille tuotetta osana reklamaatiota. Käsiteltävänä olevien tuotteiden reklamaatioiden käsittely tapahtuu kuvien ja muiden viestien avulla, jotta lutikat eivät pääse leviämään.

Copyright © 2024 Stick AB
To top