Stick.fi haluaa varmistaa, että kaikki asiakkaat ovat tyytyväisiä ostosten tekoon verkkosivustollamme. Jos sinulla on kysymyksiä soveltamistamme ehdoista, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Lutikoiden torjuntatuotteille on myös erityisehtoja, joiden tarkoituksena on ehkäistä lutikoiden leviämistä. Lue lutikoiden erityisehdot.
Koko tilauksen lopulliset toimituskustannukset käyvät aina ilmi kassalla ennen oston suorittamista.
Normaali toimitusaika on noin 3 työpäivää varastossa oleville tuotteille (varastotilanne käy ilmi kassalla). Huippusesongin aikaan sekä varastossa olevien tuotteiden että muiden tuotteiden toimitus saattaa kestää normaalia kauemmin.
Toimitamme vain Suomeen (pois lukien Ahvenanmaa). Lähetämme tilaukset Budbee, Bringin ja UPS: n kautta. Emme ota taloudellista vastuuta mahdollisista kuljetusyrityksestä riippuvista viivästyksistä.
Seuraavat asiat on hyvä pitää mielessä:
Noudatamme etäsopimuksista annettua lakia Ruotsin kuluttajaviraston suositusten mukaan. Etäsopimuslain mukaan sinulla on oikeus palauttaa tilatut virheettömät tuotteet ilman syyn mainitsemista. Ilmoitus palautuksesta tulee jättää niin pian kuin mahdollista, kuitenkin viimeistään neljätoista (14) päivää tavaran vastaanottamisesta. Sinun tulee maksaa itse palautuskulut, jos päätät hyödyntää peruutusoikeutta. Oston peruuttamisen yhteydessä on tärkeää, että ilmoitat asiasta asiakaspalvelulle ennen tuotteen lähettämistä takaisin, niin että me voimme auttaa sinua, antaa oikeat palautusohjeet ja valmistautua vastaanottamaan tuotteet.
Alennushintaiseen pakettiin tai monipakkaukseen kuuluvien tuotteiden palautuksen yhteydessä tuotteiden hinta hyvitetään, mutta summan laskemisessa huomioidaan se, että muiden pakettiin kuuluvien tuotteiden hinta muutetaan normaalihinnaksi eli pakettialennus poistetaan.
Annamme ostetuille tuotteille aina takuun (1 vuosi). Jos voidaan osoittaa, että tuotteessa on valmistusvirhe, ostaja saa uuden tuotteen tai virhe korjataan esimerkiksi uusien osien avulla. Takuu ei kuitenkaan kata kulumisesta aiheutuneita vaurioita. Reklamaatiotapauksissa ilmoita asiasta aina asiakaspalvelulle, niin että me voimme laittaa reklamaatiotapauksen vireille.
Emme valitettavasti voi taata, että tuotteemme torjuvat aina menestyksekkäästi haittaeläimiä. Tämä johtuu siitä, että haittaeläinten määrä, ravinnon määrä ja muut tekijät voivat vaikuttaa lopputulokseen. Nämä tekijät ovat hallintamme ulkopuolella. Emme sen vuoksi voi korvata käyttöön otettuja tuotteita, jos syyksi mainitaan se, että niiden ei ole katsottu olevan tehokkaita tai sopivan käyttötarkoitukseen.
Tutustu Klarnan ehtoihin. Ne näytetään myös kassalla.
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain voimassa olevien määräysten mukaisesti. GDPR: tutustu Tietosuojaseloste.
Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka lähetetään verkkopalvelimeltamme ja tallennetaan tietokoneellesi, tabletille tai älypuhelimelle. Stick käyttää niin sanottuja ”evästeitä” varmistaakseen kaupan hyvän toiminnallisuuden. Emme kerää sinusta vierailijana henkilötietoja tämän tarkoituksen vuoksi. Evästeitä käytetään sen sijaan pitämään kirjaa ostoskoristasi sekä muistamaan tekemäsi valinnat ja asetukset kaupassa. Jos evästeet on poistettu käytöstä, sivusto ei toimi oikein etkä voi tehdä ostoksia.
Lisätietoja on evästekäytännössämme sekä luettelossa mitä evästeitä sivustolla käytetään. Lue myös tietosuojaselosteestamme kohdasta Verkkosivuston käytön tiedot, miten käsittelemme henkilötietojasi evästeiden avulla.
Täältä voit muuttaa evästeasetuksiasi.
Kassalla ilmoittamaasi puhelinnumeroa saatetaan käyttää toimitusta koskevien tekstiviesti-ilmoitusten lähettämiseen tai muuhun tilaustasi koskevaan viestintään.
Mahdolliset riita-asiat ratkaistaan ensisijaisesti asiakaspalvelun kanssa keskustelemalla. Noudatamme Ruotsin valituslautakunnan (Allmänna Reklamationsnämndens) suosituksia ja viittaamme lisäksi EU-komission riidanratkaisutyökaluihin verkossa.
Lutikoiden hävittäminen on kallista ja vaikeaa. Lutikat voivat levitä asiakkaan meille palauttamien lähetysten mukana toimipaikkoihimme tai pahimmassa tapauksessa muiden asiakkaiden luokse. Sen vuoksi emme voi vastaanottaa lutikkatuotteita sisältävää pakettia, joka on ollut loppuasiakkaan luona. Tämä vaikuttaa mahdollisuuksiimme vastaanottaa palautuksia sekä käsitellä reklamaatioita.
Erityisehdot koskevat seuraavia lutikkatuotteita:
Tämä koskee myös kaikkia muita tuotteita, jos asiakas tietää, että paikassa, jossa lähetystä/pakettia tai tuotteita on käsitelty, on lutikoita.
Emme voi vastaanottaa mainittujen tuotteiden palautuksia sen jälkeen, kun asiakas on noutanut ne. Tämä johtuu lutikoiden leviämisriskistä.
Reklamaatiotapauksissa ilmoita asiasta aina asiakaspalvelulle, niin että me voimme laittaa reklamaatiotapauksen vireille. Älä lähetä meille tuotetta osana reklamaatiota. Käsiteltävänä olevien tuotteiden reklamaatioiden käsittely tapahtuu kuvien ja muiden viestien avulla, jotta lutikat eivät pääse leviämään.
Tuotearvostelut ovat Stickille tärkeä väline, jonka avulla asiakkaat saavat tietoa tuotteiden eduista ja haitoista. Näin ne tukevat harkittuja valintoja ja parantavat ostokokemusta.
Vain asiakkaat, jotka ovat ostaneet ja käyttäneet tuotteen, voivat jättää arvostelun. Arvostelun jättämisestä tarjotaan alennus vastikkeeksi. Jättämällä arvostelusi, mukaan lukien mahdolliset omat kuvasi, annat Stickille maksuttoman oikeuden käyttää sisältöä – sekä tekstiä että kuvia – kopioida ja kääntää sitä, käyttää sitä ulkoisessa viestinnässä sekä julkaista sen verkkosivustoillamme.
Arvostelun hyväksymisen edellytyksenä on, että se koskee yksinomaan tuotetta. Muokattuja arvosteluja ei hyväksytä, eikä myöskään arvosteluja, jotka eivät ole relevantteja, eivät liity tuotteeseen, sisältävät rikollisia lausuntoja tai eivät noudata hyvää arvostelukäytäntöä.
Arvostelut ovat kolmansien osapuolten (asiakkaiden) mielipiteitä ja arvioita, ja arvostelija on niiden lähettäjä. Arvostelut eivät näin ollen edusta Stick AB:n näkemyksiä, väittämiä, ohjeita, tietoja tai markkinointia.
Stick hyödyntää arvosteluja jatkuvasti tuotevalikoiman kehittämiseksi. Koska valikoima muuttuu jatkuvasti, voimme poistaa arvosteluja, jotka eivät enää ole oikeita tai ajankohtaisia, esimerkiksi jos tuotteita on muutettu, poistettu valikoimasta tai korvattu muilla tuotteilla. Kysymyksissä arvosteluista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.